Alla inlägg under november 2009

Av Kommandoran - 5 november 2009 08:49

Big thoughts in my mind at the moment. Alldeles för många alternativ. Förväntningar, pirr och oro.


Och en massa utmaningar. Frågan är bara om jag törs anta dem?

Av Kommandoran - 3 november 2009 17:58

Just det, glömde bort att berätta att jag käkade lunch med en bloggvän i går. Jorå. Slabbade (bjud)thaimat och pladdrade bort en timme på nolltid. Tack för titten skrattpliriga Nilla, nice to see you again! Très jolie! Mucho bueno.




Av Kommandoran - 3 november 2009 17:18

Som vanligt ett sug efter att trycka på boka-knappen. Den till New York eller Maldiverna. Det är hur lätt som helst, jag är bara sekunder ifrån! Jag skulle också behöva åka till Coop och handla tvättmedel. Och flingor.


I går var jag med min kollega L på skönhetsexpo. Hon knäcker extra som skönhetskonsult, och inom bolaget finns minsann blåhåriga, touperade damer som deltidsjobbar med beautyproducts och tjänar biffigt mycket pengar på andras strävan efter Den Där Hyn. Tänk om jag skulle våga satsa! En liten nätt bisyssla i glamourens tecken och mijonär på köpet. Eller en utschasad, dubbelarbetande trashank med spillda visioner.


Leve valfriheten.

Av Kommandoran - 3 november 2009 17:09

Jo, så känner jag mig. Som en bloggdiva ingen vill missa. Herregud, jag har ju uppemot 11 unika besökare per dygn. Gärna för mig.


Om det inte vore för den där förbannade anonymiteten. Stupidness personifierad sitter jag här, med lång näsa och är inte ett dugg anonym. Hittad och bakbunden. Igen. Och jag som skulle skriva om ALLT. Livets väsentligheter från den mörka sidan. Blotta min avundsjuka. Spy min galla. Skröna om bredarslade stollor i min omgivning. Raljera över mindre vetande rumpnissar. Sjunga ut och efteråt pusta, följt av en loj fjärt i den öppna cyberhimlen.


Men för all del. Jag tragglar väl på ett tag till.


Rätt åt er.

Ovido - Quiz & Flashcards