Direktlänk till inlägg 1 december 2009

Spyfärdig

Av Kommandoran - 1 december 2009 18:37

Gu´vad trött jag är! Min kropp är inte gjord för förvärvsarbete, det är dagens sanning. Trött, tröttare, dödstrött. Och så kurs i Stockholm i två dagar i morrn. Fullspäckat med information som gör att jag blir ännu tröttare. Bara genom att tänka på det. Och på fredag som jag hade hoppats få vara ledig. Pyttsan! Verksamhetsmöte av oumbärlig karaktär kiss my ass. Och i helgen åker maken bort och förlustar sig och lämnar mig ensam med tvätt, damm, disk och matlagning. *Ännu tröttare*


För att inte tala om hur trött jag är på klimattjat, grisfarmar, SAAB och Ullared.


Zzzzzzzzzzzzzz



 
 
grynet

grynet

1 december 2009 21:10

En låda vin så är helgen/sömnen räddad!

http://grynet.bloggplatsen.se

 
Singelmamman

Singelmamman

1 december 2009 22:13

Och jag ska på kurs imorgon, här i Sthlm, i två dagar jag med. Härligt tycker jag.

http://varannanveckamamma.blogspot.com

 
Ingen bild

Mita

2 december 2009 08:26

Verksamhetsmöte en fredag, wow vilken snillerik ide och i december månad...tankarna kanske är någon annanstans då!!
Håller med Grynet, köp en BiB och din helg är räddad

 
Ulrika

Ulrika

2 december 2009 12:50

Kära Kommandora! Jag har förärat dig en Award på min sida, hoppas du orkar ta emot den...!
Kurs låter ju jättekul!!!

http://fabulousforty.blogg.se

 
Skogshuldran Titti

Skogshuldran Titti

2 december 2009 20:52

Nu har du ju världens shoppingchans!
Smit efter kaffet på eftermiddagen, så får du lite extra tid att frossa!
Och helgen; lite skit i hörnen är bättre än ett rent he....e!

http://skogshuldran.bloggagratis.se

 
GladaKatarina

GladaKatarina

3 december 2009 10:09

Ja, och sedan har man julen att se fram emot... ;-P Eller iallafall de något lugnare mellandagarna.

http://gladakatarina.bloggplatsen.se

 
Catten

Catten

3 december 2009 14:44

Tänk om - tänk rätt:

I helgen lämnar maken dig hemma för att i ensamt majestät bossa över ätteläggarna så att de tar hand om allt som behöver tas hand om och låter mammaKommandoran vila ut på soffan!

(Jag veeet, men drömma kan man väl få?)

http://catten.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kommandoran - 9 december 2009 13:56

Huvudet snurrar. Möjligheterna är enorma. Och jag står och är lite hjälplöst rådlös på ett behagligt sätt. Pirrig med en mage som kurrar av förväntansfull nervositet. En liten apdjävul på axeln som viskar "det går aldrig" samtidigt som den uppstudsig...

Av Kommandoran - 6 december 2009 15:13

Lite, lite småtung i huvudet och mår väl ungefär som jag förtjänar denna mörka adventssöndag. Vi skulle egentligen gått ut och ätit i går kväll, men när M bjöd på lite förmingel hemma (och äkta champagne minsann!) insåg vi att vi satt bra där vi...

Av Kommandoran - 5 december 2009 17:07

Känner mig lugn, tillfreds, avslappnad och lite upprymd.   Undrar varför vissa dagar är så mycket bättre än andra? Utan att det riktigt går att sätta fingret på. Dagen har varit innehållslös men ändå värdefull. Har sprungit (och känt ork hela väg...

Av Kommandoran - 5 december 2009 09:44

E har haft en kompis som sovit över i natt. Och de tu ville på inget vis somna i går kväll (natt). Vid halv ett röt jag i att heltidsarbetande mammor åtminstone behöver en handfull timmars sömn för att överleva helgen, men det hade de föga förståelse...

Av Kommandoran - 4 december 2009 15:09

Men inte rådlös. Men väldigt bloggfantasilös. Det måste väl vara kul att läsa om? Vill ni kanske höra ordet bloggtorka också? B L O G G T O R K A. Fick en kommentar en gång om att man inget ska skriva om man har just den där torkan. Att det är trist ...

Ovido - Quiz & Flashcards